90/نوري: هنوز هم فاصله‌ ما از استقلال زياد نيست 90/نوري: هنوز هم فاصله‌ ما از استقلال زياد نيست
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
90/نوري: هنوز هم فاصله‌ ما از استقلال زياد نيست
شماره خبر : 36620
قبل از بازي با مس سرچشمه با اين هافبك شوتزن پرسپوليس گفت و گويي انجام داديم. اين مصاحبه را بخوانيد:

شهرام اصغري

90: هافبك جنگنده سرخپوشان پايتخت با اينكه در بازي مقابل شاهين بوشهر ضربه ايستگاهي تيمش را به زيبايي هر چه تمام تبديل به گل كرد اما معلوم نشد چه اتفاقي افتاد كه او پس از اين بازي مصاحبه كرد و گفت: ديگر در پرسپوليس كاشته نمي‌زنم!

در بازي شهرداري تبريز هم او در پست هافبك نفوذي بازي نمي‌كرد تا زياد بازي‌اش به چشم نيايد. قبل از بازي با مس سرچشمه با اين هافبك شوتزن پرسپوليس گفت و گويي انجام داديم. اين مصاحبه را بخوانيد:

90: چرا پرسپوليس نتوانست برد دوم خود را با دنيزلي كسب كند؟

به نظرم ما در تبريز غافلگير شديم و بازي را بد شروع كرديم اما همين كه توانستيم نتيجه دو بر صفر باخته را مساوي كنيم براي ما پيروزي به حساب مي‌آيد هر چند بايد از اين بعد بيشتر حواسمان را جمع كنيم.

90: اينكه پرسپوليس در نيمه اول بسيار ضعيف ظاهر شد دليل خاصي داشت؟

فكر نمي‌كنم دليل خاصي داشته باشد اما در مجموع ما مي‌توانيم بسيار بهتر از اين باشيم و همين تيم قابليت‌هاي بسيار بالايي دارد.

90: قبول داريد روي گل دوم شهرداري بسيار ضعيف ظاهر شديد؟

قبول دارم كل تيم روي هر دو گل ضعيف ظاهر شديم اما دوست ندارم به دنبال مقصر بگرديم. فقط خدا را شكر همه چيز ختم به خير شد و ما در تبريز نباختيم.

90: چرا ديگر زياد فرصت نفوذ در تيم پيدا نمي‌كني؟

چون به دستور دنيزلي من در پست هافبك دفاعي بازي مي‌كنم و در اين  پست وظايف خاصي دارم و هر چه مربيان بگويند بدان عمل مي‌كنم. من دو بازي است كه در پست هافبك دفاعي بازي مي‌كنم.

90: در خصوص باخت استقلال چه نظري داريد؟

به نظر من كار تمام تيم‌ها در ادامه مسابقات دشوار خواهد بود. باخت استقلال هم بهترين فرصت براي ما بود تا فاصله خود را با ‌آبي‌پوشان كم كنيم اما هنوز هم فاصله ما با استقلال زياد نيست و اگر كمي به خودمان بياييم قابل جبران است.

90:‌ برخي از كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند استقلال با جدايي مجيدي ديگر از شرايط آرماني‌اش دور خواهد شد. شما در اين خصوص چه نظري داريد؟

ما بايد به داشته‌ها و بضاعت خودمان فكر كنيم و در مصاف با حريفان امتيازهاي لازم را جمع‌آوري كنيم. به نظرم اين تيم باانگيزه و پرانرژي توان رسيدن به بالاي جدول را دارد. فقط بايد كمي هم شانس ياري‌مان كند.

90: در خصوص بازي مقابل مس سرچشمه چه نظري داريد؟

تيم‌هاي انتهاي  جدولي هميشه به صورت انتحاري بازي مي‌كنند و ما بايد مواظب اين حريف هم باشيم با اين  حال مطمئن باشيد ما در آزادي بسيار بهتر و روان‌تر بازي خواهيم كرد و اميدوارم تماشاگران هم تيم را تنها نگذارند.

90: حرف پاياني؟

باور كنيد دنبال بهانه نيستيم اما كيفيت زمين تبريز بسيار نامطلوب بود و اجازه انجام برنامه‌هاي تاكتيكي‌ را نمي‌داد. واقعا زمين چمن تبريز افتضاح بود و اين مسئله بيشتر به ضرر ما تمام شد.




|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید